Wedstrijdverslag De Tubanters1897 JO17-1 – Ruurlo JO17-1

We begonnen de wedstrijd goed met gelijk al 100% kansen om te scoren.

Na een kwartier voetballen scoorde Daan Schippers de 0-1. In plaats van dat we de 0-2 maakten scoorden de Tubanters de 1-1 vanuit een counter.  Na de 1-1 bleven we goed voetballen en maakte Wiebe Lusink via een goede aanval de 1-2. We gingen de rust in met een 1-2 voorsprong. In de kleedkamer waren we niet helemaal tevreden omdat we al veel vaker hadden moeten scoren.

De 2e helft begonnen we weer sterk en hebben weinig problemen achterin gehad. Na een kwartier scoorde Stan uit een goed genomen corner van Daan Fentsam. Kort daarna scoort Daan zelf op een mooie wijze. Embre uit de B2 kwam de laatste 10 minuten er in en liet goed zien hoe je moet scoren want dat deed hij 2 maal op knappe wijze.

Een goede wedstrijd en terecht 3 punten meegenomen.

DtM