Algemene Leden Vergadering maandag 5 oktober 2015

Aan de leden van de Voetbalvereniging Ruurlo. Hierbij nodigen wij u uit voor de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering op maandag 5 oktober 2015 om 20.00 uur in ons clublokaal aan de Fürstenauerstraat 2 in Ruurlo.

1. Opening
  2. Ingekomen stukken en mededelingen
  3. Notulen van de buitengewone ledenvergadering van 10 november 2014 en van de Algemene Leden Vergadering van 15 december 2014
  4. Jaarverslag bestuur 2014 – 2015
  5. Financieel jaarverslag over het afgelopen boekjaar 2014 – 2015
  6. Verslag van de kascommissie
  7. Goedkeuring van de balans en van de staat van baten en lasten en de daarbij behorende toelichting per 30 juni 2015
  8. Vaststelling contributies 2015 – 2016
  9. Vaststelling begroting 2015 – 2016
  10. Huldiging jubilarissen 25-, 40-,50- en 60-jarig lidmaatschap

Pauze

1. Benoeming commissievoorzitters
  • Aftredend volgens rooster is Gerrit Lindenschot, voorzitter van de commissie Administratieve Zaken. De heer Lindenschot stelt zich herkiesbaar.

Het bestuur stelt voor de heer Lindenschot als zodanig te benoemen.

• Het bestuur heeft mevrouw Nanda Kremer bereid gevonden het voorzitterschap van de commissie Activiteiten en Evenementen op zich te nemen.

Het bestuur stelt voor haar als zodanig te benoemen.

Tegenkandidaten kunnen zich schriftelijk kandidaat stellen tot 72 uur vóór de vergadering bij de secretaris, ondertekend door de kandidaat en 5 kandidaatstellers.

1. Benoeming lid kascommissie

Aftredend en niet herkiesbaar is de heer Ard Kettelerij.

Het bestuur is nog op zoek naar een nieuw kascommissielid.

1. Rondvraag
  2. Sluiting

Wij stellen uw komst zeer op prijs.

Bestuur Voetbalvereniging Ruurlo