Agenda buitengewone ledenvergadering

Op maandag 11 januari a.s. om 20.00 uur vindt er in ons clublokaal een ledenraadpleging plaats en aansluitend een buitengewone algemene ledenvergadering.

De ledenraadpleging is bedoeld om het bestuur van de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder een advies te geven over de voorgenomen renovatie- en verbouwplannen van ons clublokaal. De buitengewone algemene ledenvergadering is nodig in verband met het voornemen van het verenigingsbestuur een lening te verstrekken aan het stichtingsbestuur.

De agenda luidt als volgt.

1. Opening
  2. Presentatie van de plannen
  3. Pauze
  4. Vragenuurtje
  5. Advies aan het bestuur van de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder tot uitvoering van de gepresenteerde plannen.
  6. Voorstel en besluit tot het verstrekken van een geldlening aan het bestuur van de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder
  7. Sluiting