Aankondiging contributie-inning januari t/m maart 2021

Gewaardeerde leden,

Binnenkort gaan we de contributie over de maanden januari t/m maart 2021 innen door middel van een automatische incasso.

Wij beseffen dat we als gevolg van het Corona-virus jullie helaas niet kunnen bieden wat jullie gewoonlijk van ons gewend zijn: Een gezellige, open, warme vereniging die bruist van activiteiten.

Door het wegvallen van met name de kantineomzet worden we financieel hard geraakt terwijl we anderzijds wel aan onze financiële verplichtingen moeten voldoen zoals huur voor de sportvelden en de kantine, onderhoud gebouwen, energie, verzekeringen, belastingen enz.

Gelukkig wordt er wel het één en ander gecompenseerd door de overheid, maar dit is niet voldoende om al het verlies aan inkomsten op te vangen.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jullie kunnen blijven sporten binnen de mogelijkheden die de overheid biedt. En we hopen net als jullie dat we snel weer terug kunnen naar “normaal” en kunnen doen waarvoor we met z’n allen lid zijn van onze prachtige vereniging.

Wij vertrouwen er dan ook op dat jullie onze club VV Ruurlo blijven steunen als lid.

Onze dank daarvoor.

Tenslotte:

De 4e en laatste kwartaal termijn seizoen 2020 – 2021  (april t/m juni 2021) gaan we eind juni incasseren.

Kindregeling

Sporten is voor kinderen een kans om zich positief te ontwikkelen. Heeft u een laag inkomen? Dan valt het niet mee om uw kinderen overal aan mee te laten doen. Toch hoeft dat misschien geen probleem te zijn. U kunt namelijk profiteren van de zogenaamde “kindregelingen”. Daardoor is het mogelijk per kind tot 18 jaar een vergoeding te krijgen voor bijvoorbeeld een schoolreisje, sportactiviteiten, bezoek aan het theater of muziekles.

Maar het kan ook gaan om een tegemoetkoming voor schoolkosten, zwemles of een huiswerkcomputer. Inwoners van de gemeenten Berkelland die het financieel niet breed hebben, kunnen in aanmerking komen voor de kindregelingen. Het is zinvol om te informeren of u hier recht op heeft.

Voor meer informatie kunt u terecht bij de Sociale Dienst Oost Achterhoek:

Telefoon: 0544-474200, op werkdagen van 08.30-16.00 uur
E-mail: info@socialedienstoostachterhoek.nl