45.000 euro voor renovatie en verbouw clublokaal

Ruurlo – Opgetogen nieuws zondagmiddag tijdens de traditionele Nieuwjaarsinstuif aansluitend aan de even traditionele Nieuwjaarswedstrijd tussen VV Ruurlo 1 en de Oud – VV Ruurlo 1 selectie uit het seizoen 1995-1996. Voorzitter Ben Lodeweges maakte namelijk bekend dat de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder maar liefst 45.000 euro kan bijschrijven op haar bankrekening nummer.

Van een anoniem iemand krijgt de stichting een schenking van maar liefst 35.000 euro. De schenking is specifiek bestemd voor de verbouw en renovatie van het clublokaal op sportpark ‘t Rikkelder. Van de Stichting Fonds 1819 ontvangt Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder een bijdrage van 10.000 euro voor de renovatie en verbouw. Maandag 11 januari vindt er om 20.00 uur in het clubgebouw van VV Ruurlo een ledenraadpleging en aansluitend een buitengewone algemene ledenvergadering plaats. De ledenraadpleging is bedoeld om het bestuur van de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder een advies te geven over de voorgenomen renovatie- en verbouwplannen van het clublokaal. De buitengewone algemene ledenvergadering van VV Ruurlo is nodig in verband met het voornemen van het verenigingsbestuur een lening te verstrekken aan het stichtingsbestuur.