Frans Hoek keepersdag bij FC Zutphen
Donderdag 22 oktober wordt de Frans Hoek keepersdag bij FC Zutphen te Zutphen georganiseerd.
Keepers van jong tot oud, keeperstrainers en hun begeleiders uit district Oost van de KNVB kunnen een dag lang zien, doen en delen met keepers van andere verenigingen en andere teams. Dit onder begeleiding van Frans Hoek Sports.
De keepers krijgen deze dag twee trainingen, een demonstratie keeperstraining en gelegenheid tot het stellen van vragen. Zowel de techniek als het inzicht komen aan bod. Kortom ze zijn de hele dag bezig met keepen in al zijn facetten.
Aanmelden is vanaf nu mogelijk.
De Frans Hoek keepersdag van donderdag 22 oktober vindt plaats op sportpark ‘t Meijerink van FC Zutphen. De dag wordt georganiseerd door Frans Hoek Sports in samenwerking met de KNVB en FC Zutphen.
Alle keepers en keepsters uit district Oost van de KNVB kunnen meedoen aan deze dag. Er zal ook een onderlinge competitie worden afgewerkt, wat zal leiden tot de uitverkiezing van de beste keeper(ster) van district Oost. Alle finalisten (de nummer 1 en 2 per leeftijdscategorie) worden uitgenodigd voor de finales voor de uitverkiezing van ‘De beste keeper(ster) van Nederland’.
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via www.fczutphen.nl via de button linksboven op de homepage. De kosten voor deze dag zijn € 19,90 dit is inclusief een lunch en een speciaal voor deze dag gemaakt t-shirt. Voor vragen en/of opmerkingen: franshoekkeepersdag@fczutphen.nl

Frans Hoek, grondlegger van Frans Hoek Sports is zelf jarenlang keeper geweest bij FC Volendam en daarna assistent/keeperstrainer geweest bij onder meer Ajax, het Nederlandse elftal, Bayern München en FC Barcelona. Tegenwoordig is Frans Hoek assistent van Louis van Gaal bij Manchester United.