Aanstaande zondag is er een kampioensreceptie voor de kampioenen (Ruurlo 4 en Ruurlo 6)

Nadat Ruurlo 4 gisteren ook de kampioensschaal omhoog mocht houden na een 3-1 overwinning in Geesteren tegen GSV’63 2 hebben we twee kampioenen bij de senioren. (Ruurlo 6 pakte op 21 april de titel al na winst bij Erix 3). Daar zijn we uiteraard hartstikke blij mee en dat mag natuurlijk gevierd worden en daarom heeft het bestuur in samenspraak met de technische commissie besloten dat er aanstaande zondag 12 mei een receptie is voor leden van vv Ruurlo en uiteraard zijn ook familie en bekenden van de kampioenen uitgenodigd. De inloop is vanaf 15:30 uur en zal tot ongeveer 18:30 uur duren. Je krijgt een aantal consumpties aangeboden van de vv Ruurlo. Dus wees welkom en kom proosten met de kampioenen!

Ruurlo 4

Ruurlo 6