Nieuwjaarsreceptie en nieuwjaarswedstrijd

Wij willen al onze leden en geïnteresseerden uitnodigen voor onze nieuwjaarsreceptie op zaterdag 7 januari aanstaande. De nieuwjaarsreceptie begint om 15.30 uur in de kantine van de VV Ruurlo.

Voorafgaand aan de receptie zal een selectie oud-ruurlo spelers een wedstrijd spelen tegen het huidige eerste elftal. Dit jaar is de selectie uit het seizoen 2002-2003 uitgenodigd. Deze selectie stond onder leiding van Maarten Wolvetang. Ruurlo 1 was het seizoen ervoor gedegradeerd naar de 5de klasse. Natuurlijk was de ambitie om zo snel mogelijk terug te keren naar de 4de klasse. Met een jonge en ambitieuze trainer zoals Maarten waren de verwachtingen hoog gespannen. Uiteindelijk werd Ruurlo 1 in dit seizoen 6de in de eindklassering van de 5de klasse c.

De selectie was duidelijk in een overgangsfase. Het bestond uit een aantal oud gedienden zoals Ronnie Wopereis, Sander Wassink, Arian Timmerman, Remco Florijn en Arjan Heezen. Met deze basis, aangevuld met jonge nieuwe spelers werd er gebouwd aan een nieuwe selectie.

We gaan kijken of deze “oude” sterren ons huidige jonge eerste elftal partij kan geven. Wat in ieder geval duidelijk is, is dat deze oude sterren niet zonder jullie support kunnen. Komen jullie ze allemaal aanmoedigen?

De wedstrijd begint om 14.00 uur op ons complex en duurt 2×35 minuten.

Komt allen!