Wedstrijdverslag Vogido JO17-1 – Ruurlo JO17-1

Opstelling: Jop , Jorn, Daan M, Jesse, Thijs, Huub, Daan F, Daan S(C), Emre, Wiebe, Stan
Wissels: Job (55e), Bas(71e), Tieme

We speelden zaterdag 29 oktober een wedstrijd tegen Vogido JO17-1. Vogido stond 1 punt onder ons dus het was zaak dat we geen punten verspeelden.
We begonnen scherp aan de wedstrijd. We wonnen veel duels. We scoorden dan ook vroeg in de eerste helft. Daan F kwam met een goede actie langs zijn directe tegenstander en slingerde de bal voor het goal. Emre stond op de goede plaats en kon zo de bal tegen de touwen schieten. Ook na de 0-1 voorsprong speelden we goed en creëerden we veel kansen, we vergaten alleen ons zelf te belonen. Uiteindelijk gingen we de rust in met (maar) een 0-1 voorsprong.

Het was zaak voor ons om in de tweede helft geen fouten te maken. Daan M maakte een overtreding dicht bij de zestien en kreeg daar geel voor. Helaas scoorde de tegenstander uit de vrijetrap die daarop volgde. In de 55e minuut werd Stan gewisseld voor Job. In de tweede helft waren we na de goal aangeslagen en wonnen niet veel duels meer. De tegenstander kreeg nog een grote kans maar die ging naast het goal. In de 71e minuut werd Daan F gewisseld voor Bas. Ondanks het slordige spel kregen we toch nog kansen. Daan S kwam met een goede actie langs zijn tegenstander en schoot de bal op de keeper. Job kon de bal oppakken en schoot tegen de paal. Job kreeg een herkansing maar schoot daarna de bal op de lat. Niet veel later kreeg Daan S nog een kans maar hij wist niet dat hij meer tijd had dan gedacht en schoot de bal voor open goal wild over.

De punten werden verdeeld want het werd 1-1. Ruurlo JO17-1 staat nog steeds op de 8e plaats, 1 punt boven Vogido.

Daan Fentsahm