VV Ruurlo introduceert vernieuwde website

Ruurlo – Voetbalvereniging Ruurlo heeft sinds zaterdag 13 februari een geheel vernieuwde website. Na een jaar van inventariseren, ontwerpen en bouwen ging de vernieuwde website zaterdagmiddag live. De website heeft een nieuwe uitstraling, is overzichtelijk ingericht en kleurrijk in de clubkleuren geel zwart opgebouwd.

Door Jan Hendriksen

Met trots presenteerde het website team bestaande uit Lars Lenselink, Ken Vreman, Cas Wichers, Glenn Dekkers, Gerrit Lindenschot en Ties Schurink de vernieuwde website op sportpark ’t Rikkelder. “De website is volledig geoptimaliseerd voor smartphone/tablet gebruik en zal er voor zorgen dat we al onze leden, clubs uit de regio en fans nog beter op de hoogte kunnen houden van het laatste nieuws omtrent de club. Wij zijn enthousiast over onze vernieuwde website en hopen dat de leden dat ook zijn. De komende weken zal de site verder uitgebreid en geoptimaliseerd worden”, zo verklaart Gerrit Lindenschot, hoofd Administratieve Zaken van VV Ruurlo. Het website team heeft de talloze opmerkingen en suggesties die de leden konden inbrengen verwerkt bij de bouw van de vernieuwde site. De website wordt het best bekeken in de nieuwste versies van de bekende browsers: Chrome,  Firefox of Internet Explorer 11. De redactie van de website wordt gevormd door Thomas Peppinck, Lars Lenselink, Ties Schurink en Beryl Schouten.

Diverse kaderleden binnen de VV Ruurlo hebben een eigen inlogcode om artikelen en foto’s direct op de website te plaatsen. Lars Lenselink: “Maar voor artikelen en foto’s op de site zijn we wel afhankelijk van de input die we vanuit de vereniging krijgen.” In de komende weken wordt er op volle kracht gewerkt aan een vernieuwde website van het Internationale Karel Stegeman Jeugdtoernooi van VV Ruurlo. De planning is om deze medio maart online te zetten.

Altijd snel de VV Ruurlo website raadplegen voor nieuws en actuele uitslagen?

Zet een snelkoppeling van de VV Ruurlo website op je beginpagina:

1. Open safari, ga naar www.vvruurlo.nl en klik onderin op het vierkantje met de pijl. Kies voor: zet in beginscherm.
2. Wijzig eventueel de naam en voeg toe aan het beginscherm.
3. Een VV Ruurlo “app” op het beginscherm je iPhone.

PS.: dit geldt voor een iPhone of iPadBeginscherm Apple