Doe mee met de Amateurvoetbal Loterij en verdien geld voor onze club!

De KNVB organiseert voor alle voetbalverenigingen in Nederland de Amateurvoetbal Loterij. Een initiatief om verenigingen een financieel steuntje in de rug te geven. En onze vereniging doet ook mee!

Hoe kan je meedoen?
VANAF 12 JUNI:

• Ga naar www.amateurvoetballoterij.nl
  • Selecteer onze vereniging
  • Koop voor €2,50 een lot
  • Maak kans op leuke voetbalprijzen
  • Stuur de loterij door naar zoveel mogelijk teamleden, vrijwilligers en vrienden

Van alle verkochte loten waarbij onze vereniging is aangevinkt, gaat €2,- per lot naar onze club! De opbrengst gaan we gebruiken voor het organiseren van een fantastisch evenement voor onze jeugdleden in het kader van het 90 jarig bestaan van de VV Ruurlo.

Loten zijn van 12 juni t/m 12 juli 2021 te koop via www.amateurvoetballoterij.nl

Op 13 juli worden de winnaars bekend gemaakt.

Deel deze aktie en vraag of vrienden, familie of buren ook een paar loten willen kopen, hoe meer loten er verkocht worden hoe mooier we het jubileum kunnen vieren.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Henry Meutstege

Voorzitter VV Ruurlo