Zondag 15 januari a.s.: Nieuwjaarswedstrijd en -bijeenkomst

Op zondag 15 januari a.s. vindt de traditionele Nieuwjaarswedstrijd en –bijeenkomst plaats op ons sportpark ’t Rikkelder.

Om 14.00 uur starten we met de wedstrijd Oud Ruurlo 1 tegen het huidige Ruurlo 1.

Oud Ruurlo1 bestaat uit selectiespelers uit het seizoen van 20 jaar geleden (1996 – 1997) onder leiding van de toenmalige hoofdtrainer Arie klein Gunnewiek en de begeleiding bestaande uit Henk Halfman, Frits Berendsen en verzorger the one and only Johan de Wit.

Enkele aansprekende namen: Teun Bekker, Chiel Tragter, Nico Bosboom, Ron Dorland, Marco Dijkman, Bert Wentink,  Jan Witteveen, Daan en Niek Schurink, Arjan Heezen, Eelco Krikke, Sander Engelberts, Marcel Hendriks en Robert Kapers.

Na afloop van deze wedstrijd rond de klok van 15.00 uur begint de Nieuwjaarsbijeenkomst.

De muzikale omlijsting wordt verzorgd door DJ TEIJE.

U bent van harte welkom!