Whiskey proeverij Business Club bij de Naober

Afgelopen woensdag (23 november) was een groot deel van de Business Club leden aanwezig bij de wiskey proeverij/ netwerk borrel, georganiseerd in dinercafe de Naober. De borrel was een mooi alternatief voor het verplaatste Business Club Super Uitje, dat nu in 2023 plaats zal vinden.

Het verschil tussen Ierse en Schotse Whiskeys? En die tussen blended en single malts? Alles kwam voorbij tijdens de kleine masterclass van expert Jan van de gelijknamige wijn, whisky- en bierspecialiteiten-winkel uit Groenlo. Om “de smaak tussendoor te neutraliseren” werden de leden door de Naober voorzien van verschillende hapjes.

Naast alle nieuwe Whiskey kennis was het een mooie avond voor de leden om met elkaar bij te praten op zakelijk en sportief vlak.

De Kale Berg

Speciaal welkom was er deze avond voor Gerard te Winkel (Koffie- & Eethuis de Kaleberg): nieuw Business Club lid, tevens nieuwe hoofdsponsor VV Ruurlo.

Met 17 aanwezige leden en een perfecte organisatie was het een zeer geslaagde avond. Meer weten en /of ook lid worden van de Businessclub? Klik dan hier voor meer info. Tot het volgende event (Q1 2023)!

Bestuur VV Ruurlo Business Club