Wedstrijdverslag VV Ruurlo JO17-1 – Heino JO17-1

Opstelling: Jop, Yorn, Daan M, Jesse, Thijs, Huub, Luuk, Daan F, Wiebe, Stan, Job.

Wissels: Emre, Bas, Laurens, Wout.

De eerste wedstrijd na de winterstop is weer begonnen. Iedereen had er weer zin in. We begonnen slap aan de wedstrijd. In de tweede minuut stonden het al 0-1. Daarna werden we wakker en werd er beter gevoetbald. We hielden meer balbezit maar we creëerden te weinig kansen. Door een foute beoordeling van de scheids kreeg Wiebe in de 31e minuut een rode kaart. Dit was erg jammer voor ons team want daardoor kregen we het nog lastiger.

In de 45e minuut kwam Bas erin voor Stan. In de 47e minuut viel het tweede doelpunt voor Heino. Hierdoor werd het moeilijker voor Ruurlo om het spel weer op te pakken. Later in de wedstrijd begonnen we beter te voetballen. In de 50e minuut werd Luuk gewisseld voor Laurens. In de 52e minuut werd de 0-3 en zag Ruurlo haar kansen verkeken. Ruurlo gaf niet op maar het had geen baat want in de 74e minuut werd het nog 0-4. Dit was de eindstand. Volgende week tegen de Tubanters en pakken we de   3 punten.