Wedstrijdverslag VV Ruurlo B1 – Victoria’28 B1

Opstelling: Luc, Yorn, Wiebe L, Jesse, Thijn, Wiebe ter Haar, Tom, Daan ter Maat, Stan, Dylan, Daan S. Wissels: Job, Daan F, Emre

Vandaag de eerste competitiewedstrijd van de 2e seizoenshelft tegen Victoria’28 B1.Vanaf minuut 1 waren we de bovenliggende partij. We zaten kort in de duels, en wonnen de meeste dan ook. Dit tot irritatie van de tegenstander. In de omschakeling waren we er af en toe snel uit via Stan en Daan S. De verdiende 1-0 viel dan ook in de 10e minuut. Stan zocht goed de combinatie met Dylan die Stan goed weg stuurde de 16 mtr in. Stan wist een prima voorzet te geven bij de 2e paal waar de bal goed werd binnen gelopen door Daan S.

De wisselingen vielen goed uit, Jesse van links naar het centrum en Daan links op het midden. Hierdoor zakte Thijn een linie in. Thijn voetbalde op links achter een prima partij en zocht veelvuldig de aanval wanneer de mogelijkheid daar was. Voetballend gaven we weinig weg, echter Victoria”28 was gevaarlijk uit vrije trappen en corners die we te gemakkelijk weggaven.
Hieruit viel ook de 1-1 een corner van links werd tegendraads binnen gekopt buiten bereik van de prima keepende Luc. We bleven de duels winnen in de eerste helft. Jesse vocht menig duel uit met de lange spits van Victoria`28, waarbij de prima fluitende scheidsrechter Vennink veel toeliet van beide zijdes.

In de rust aangegeven dat we moesten blijven voetballen en sneller de prima spelende Tom en Wiebe t H in moesten spelen. In de omschakeling lagen er zeker mogelijkheden om te scoren. Toch werd Victoria´28 gaande weg de 2e helft gevaarlijker echter door met veel strijd en passie te blijven voetballen bleven we in de wedstrijd. Wiebe t H had nog enkele weergaloze acties die een doelpunt verdienden. Echter de doelman stond een doelpunt in de weg.

Daan S had nog de pech dat na een prima actie de scheidrechter niet zag dat hij werd vast gehouden en een strafschop verdiende. Victoria`28 kreeg ook nog enkele mogelijkheden, echter door als team te verdedigen bleef de 1-1 op het scorebord staan.
20 min voor tijd Stan gewisseld voor Job en Daan F voor de vermoeide Dylan. Daan F speelde een prima wedstrijd in de spits en liet zien over talent te beschikken.

Er werd gespeeld om te winnen met een fanatieke supportsschare als ondersteuning. Echter de laatste 10 minuten hadden we het geluk niet meer aan onze zijde, zodat wedstrijd vol strijd eindigde in een verdiende 1-1.

Man of the Match Thijn