VV Ruurlo positief over 2023

Afgelopen zaterdag hield de VV Ruurlo zijn traditionele nieuwjaarsreceptie, vooraf gegaan door de wedstrijd Oud Ruurlo – Ruurlo 1. Al jarenlang wordt deze traditionele wedstrijd gespeeld, waar de selectie van 20 jaar geleden het opneemt tegen de huidige selectie. De selectie uit het seizoen 2002-2003 stond destijds onder leiding van trainer Maarten Wolvetang, en speelde in de 5de klasse.

Natuurlijk is de selectie van Ruurlo 1 gebrand om deze wedstrijd succesvol af te sluiten. En met een 6-0 eindstand deed Ruurlo 1 inderdaad wat van ze verwacht mocht worden. Bij de selectie van Oud Ruurlo speelde vooral de keeper Elvis Buitenhuis een hoofdrol. Diverse zekere doelpunten werden door Elvis voorkomen. Maar ook oude sterren als Wilco van Tuijl, Jarno Bats, Jan Willem Bluemers en Stephan van der Mast maakten hun opwachting. Mooi om deze sterren van weleer op het veld te zien.

Op de goed bezochte nieuwjaarsreceptie deed voorzitter Henry Meutstege nog een woordje, waar hij vooral benadrukte trots te zijn op de vele vrijwilligers van VV Ruurlo. Juist door de inzet van al deze vrijwilligers is VV Ruurlo een gezonde vereniging. Het bestuur wenst dan ook iedereen een fantastisch 2023 toe, met mooie sportieve resultaten en vooral in een goede gezondheid.