VV Ruurlo Online Pubquiz

Omdat we de gezelligheid op onze mooie vereniging missen, organiseren we op 27 November een online pubquiz! Iedereen is welkom.

Op 27 November, om 20.00u zal de pubquiz beginnen. Hier zul je worden bestookt met vragen over Ruurlo, de VV Ruurlo en je algemene voetbalkennis zal op de proef gesteld worden.

Klinkt leuk toch?

Meld je aan met een groep van 4-6 (voetbal) vrienden. Verzamel bijvoorbeeld in een online zoom-sessie, en ga de strijd aan!
Meld je aan via email: info@thevincent.nl. Geef hierbij aan met hoeveel personen je wil deelnemen, en de e-mail adressen van alle deelnemers.

Voor de winnaars liggen leuke prijzen in het verschiet.