VV Ruurlo houdt grote verloting

Voetbal Vereniging houdt een grote verloting ten bate van de verbouwing van de kantine. De nieuwe kantine wordt inmiddels volop gebruikt, maar er is nog een aanzienlijk bedrag nodig om de kosten te kunnen dekken die zijn gemaakt met de verbouwing. Ook zal een deel van de opbrengst van de verloting naar de jeugdafdeling van de club gaan.

Er zullen heel veel mooie prijzen te winnen zijn tijdens de verloting, waaronder een Citroën C1 van Ruesink, een fiets van Hofstede, één minuut gratis winkelen bij PLUS Kogelman, ballonvaarten, kaarten voor diverse voetbalwedstrijden en dinerbonnen  van De Naober. Daarnaast is Obbink hoofdsponsor van de verloting en ook zij stellen diverse toffe prijzen beschikbaar. In de komende weken zullen er nog meer prijzen worden toegevoegd aan de prijzenpot.

De lotenverkoop gaat van start op donderdag 15 december en er zullen verschillende verkooppunten zijn waar een lot gekocht kan worden, waaronder de kantine. De prijs van een lot is €50 en elk lot is tevens een toegangsbewijs voor een feestavond in de kantine op 8 april, aansluitend op de laatste trekking. Kopers van een lot krijgen 10 gratis consumpties voor deze avond! Ook wordt het lot een Ziggo voucher na afloop van de laatste trekking. Met een gekocht lot speel je in alle vijf trekkingen mee die worden gehouden op de volgende datums:  zondag 12 maart, donderdag 16 maart, zondag 26 maart, zondag 2 april en zaterdag 8 april.