Voorbeschouwing VV Ruurlo – VV Gendringen

VV Gendringen is zondag in derde thuiswedstrijd van dit seizoen in de derde klasse C van het district Oost te gast in Ruurlo. Na een goede competitiestart met twee overwinningen wil VV Ruurlo na de twee nederlagen tegen FC Trias en VIOS Beltrum (beiden 3-1) graag weer een serie wedstrijden neer zetten met een overwinning. Te beginnen vanmiddag op VV Gendringen. “Bij winst slaan we een gat met de bezoekers”, zo laat trainer Wouter Schouten in aanloop naar het duel weten in de wetenschap dat Ruurlo nog een wedstrijd minder heeft gespeeld dan Gendringen. Opvallend detail is dat Barchemer Larson Arendsen Raedt weer bij de selectie zit. Na lang revalideren is hij weer aan de selectie toegevoegd. Wouter Schouten: “Hij heeft op de achtergrond heel hard gewerkt aan zijn herstel. Dat Larson weer bij de selectie zit biedt aanvallend weer meer mogelijkheden. We zijn blij dat de topscoorder van vorig seizoen weer onder ons is.” Ook Lars van de Lecq, die lang op de blessurebank heeft gezeten, is weer fit. “Van der Lecq is een aanjager op trainingen en dat kunnen we goed gebruiken. Het aantal fitte spelers groeit weer. Hierdoor kunnen we ook beter en scherper trainen. Vandaag gaan we er alles aan doen om de punten in huis te houden. Ondanks het verlies vorige week waren er genoeg aanknopingspunten waarmee we tegen Gendringen verder moeten”, aldus Schouten, VV Gendringen heeft in de afgelopen periode een aardig jasje uitgedaan met name in de aanvalslinie. Naast Jorik te Kaat zijn in de afgelopen seizoenen ook Wouter Ebbers, Gijs Hakvoort en Kelvin Meijer ‘verhuist’ naar hoofdklasser Silvolde. “Met ons relatief jonge team hebben we als doelstelling om dit seizoen van de onderste plaatsen weg te blijven en gaan we voor een positie in de middenmoot”, aldus elftalleider Willy Massop van VV Gendringen. We wensen beide elftallen en de supporters veel succes en een prettige wedstrijd toe.
Selectie VV Ruurlo Dennis Pardijs, Luc Kosters ,Niek Sprukkelhorst, Tom Verbruggen, Job Klootwijk, Lars vd Lecq, Stijn Smak, Maikel Jansen, Haiko Scheffer, Wout Meutstege, Koen Hoijtink , Ted Boeijink, Wiebe ter Haar, Niek te winkel, Koen Meutstege, Larson Arendsen Raedt.