Voorbeschouwing VV Ruurlo – Vios Beltrum

VV Ruurlo speelt zondag sportpark ‘t Rikkelder tegen Vooruit Is Ons Streven (VIOS) uit Beltrum dat evenals VV Ruurlo uit 1932 stamt.

De gasten wisten tot nu toe dertien punten te pakken en staan daarmee op de dertiende plaats in de derde klasse C. VV Ruurlo staat met zeventien punten op de achtste plaats. “De 1-1 vorige week tegen VDZ waar winst zeker mogelijk was geweest, geeft ons veel vertrouwen. We creëerden weer kansen en het veldspel was weer op goed niveau”, aldus VV Ruurlo trainer Wouter Schouten.  VIOS Beltrum weet vooral thuis de punten te pakken. Van de dertien behaalde punten werden er tien thuis behaald. Ruurlo verloor eerder dit seizoen in Beltrum. Hoewel Ruurlo in Beltrum een goede wedstrijd speelde ging het met lege handen naar huis. Wouter Schouten: “Dus we hebben wat recht te zetten.”  De wedstrijd is van groot belang voor VV Ruurlo. Bij een overwinning maakt Ruurlo een grote stap omdat het de bezoekers dan op zeven punten achterstand zet. “Na vijftien wedstrijden kunnen we concluderen dat de derde klasse C waarin we dit seizoen uitkomen een stuk zwaarder is dan drie B waarin we vorig seizoen uitkwamen. Het verschil zit hem met name in de onderlinge verschillen. In 3B waren bijna alle teams aan elkaar gewaagd. We hebben dit seizoen met elkaar afgesproken om in het linkerrijtje te willen eindigen. Vandaag kunnen en moeten we daar goede zaken in doen”, aldus Wouter Schouten.

Leider Johnny Wolterink van VIOS Beltrum laat weten dat men na de promotie vorig jaar via de nacompetitie de doelstelling dit seizoen is dat men zich wil handhaven in de derde klasse. “Maar dan zullen we met een overwinning huiswaarts moeten keren. “ We wensen beide elftallen en de supporters een prettige en sportieve wedstrijd toe.

VRAGENLIJST PUPILLENTEAM VAN DE WEEK.

WELK TEAM ZIJN JULLIE?

Jo8-1

WAT ZIJN JULLIE NAMEN?

Finn, luuk, Lucas, Lotte, Tim, Jimi, Lenk en Bas

IN WELKE KLASSE SPELEN JULLIE?

3e klasse

WIE IS JULLIE TRAINER?

Remco hissink en Geert Vruggink

WAAROM IS VOETBAL ZO LEUK OM TE DOEN?

Omdat je doelpunten kunt maken

WAT IS JULLIE MOOISTE WEDSTRIJDMOMENT?

De 17-1 winst op Longa

WAT VINDEN JULLIE LEUK OM TE DOEN BIJ VV RUURLO?

Voetballen

WIE VINDEN JULLIE DE BESTE SPELER VAN RUURLO 1?

Larson Arendsen Raedt

VOOR WELKE VOETBALCLUBS ZIJN JULLIE?

Ajax, Feyenoord en Twente

WIE IS DE BESTE VOETBALLER VAN DE WERELD?

Ronaldo, Messi en Neijmar

WAT WORDT DE UITSLAG VANDAAG?

3-1