Voetbalplaatjesactie COOP en VV Ruurlo van start

Ze konden bijna niet langer wachten.

Vele tientallen jeugdspelers van de VV Ruurlo stonden zich afgelopen zaterdagmiddag te verdringen voor de tafels waar het voetbalplaatjesalbum seizoen 2017 – 2018 zou worden uitgegeven.

Alle (jeugd)spelers van de VV Ruurlo waren uitgenodigd die middag naar de kantine van de VV Ruurlo te komen om het voetbalplaatjesalbum in ontvangst te nemen.

Ceremoniemeester Erik Roekevisch opende de middag met iedereen van harte welkom te heten.

Aansluitend sprak voorzitter Henry Meutstege alle aanwezigen toe.

Onder het motto “Samen Werken” benadrukte hij het belang om samen te werken binnen de vereniging: samen de schouders er onder zetten kan tot mooie resultaten leiden zoals bijvoorbeeld dit album. Hij bedankte de COOP en alle commissieleden die gezamenlijk aan dit project hebben gewerkt.

Vervolgens bedankte Nick Veldhuis, locatiemanager bij de COOP, de VV Ruurlo voor de totstandkoming van dit voetbalplaatjesalbum.

In tussentijd was tot groot enthousiasme van alle aanwezigen “Guus”, mascotte van De Graafschap, ten tonele verschenen. Velen gingen met Guus op de foto.

Daarna reikte Nick Veldhuis de prijs uit voor de mooiste coverfoto; deze was gekozen uit een zestiental inzendingen.

Winnaar werd Lars van Laarhoven; hij werd blij verrast met een levensgrote poster van zijn eigen foto en een mooie bal van zijn favoriete club Go Ahead Eagles.

Henry Meutstege reikte het eerste album uit aan het jongste lid van de VV Ruurlo, te weten Bonne Bergsman. Ook Bonne werd verrast met een mooie bal van FC Twente en een mooie poster.

Toen was het moment aangebroken om de albums uit te geven aan de vele (jeugd)leden.

In een mum van tijd werden bijna 300 albums uitgedeeld.

Bij elke tien euro aan boodschappen bij de plaatselijke COOP ontvangt men een zakje met voetbalplaatjes.

Tijdens de actie worden er wekelijks “Gouden Ballen” uitgereikt met een prijsje.

Ook voor de eerste vijf die hun eigen team compleet hebben, ligt een mooie prijs te wachten.

En tenslotte de “klapper”: wie als eerste het gehele album compleet heeft, mag één minuut gratis winkelen bij de COOP Ruurlo.

De actie duurt t/m 2 december.

Albums zijn, zolang de voorraad strekt, verkrijgbaar bij de COOP.

Al met al kunnen we terugkijken op een meer dan geslaagde middag.

En nu: boodschappen doen bij de COOP en SPAREN!