Van de Voorzitter

En dan zijn we alweer vlak voor kerst en zit het jaar er bijna weer op. En ik denk dat 2018 voor de VV Ruurlo een prima jaar is geweest. We zijn financieel gezond, en de sportieve prestaties zijn ook gewoon goed. We hebben alweer diverse kampioenen mogen noteren in de eerste helft van de competitie en ons eerste elftal doet goed mee in de derde klasse van de KNVB. We hebben het afgelopen jaar veel aandacht besteed aan onze vrijwilligers en hoe we als vereniging zorgen voor voldoende bezetting op alle noodzakelijke plekken. Dat blijft een uitdaging, en zal ook komend jaar onze aandacht houden.

Kennismakingsavond

Onlangs hebben we het initiatief genomen om een kennismakingsavond voor onze leden te organiseren. De opkomst was niet hoog, maar we hebben een aantal goede gesprekken gevoerd. Er waren een paar echt nieuwe leden en er waren een aantal leden met vragen voor het bestuur. Wij denken dat het wel goed is om regelmatig in gesprek te zijn met onze leden. De opzet die we nu gekozen hebben was blijkbaar niet helemaal goed, maar we zullen hier het komend jaar nog eens goed over nadenken. We komen er zeker op terug.

Rookbeleid

Afgelopen jaar hebben we een korte enquete gehouden over het roken op ons sportcomplex. De uitkomsten hielpen ons nog niet echt, hoewel er onder de niet rokers een voorkeur lijkt om wel een aanpassing te doen in ons beleid. Bij verenigingen in onze omgeving is er een duidelijke trend om delen van het complex rookvrij te maken. Wij zullen onderzoeken hoe deze verenigingen dit gedaan hebben en daar ook ons eigen beleid op afstemmen.

Nieuwjaarsreceptie

De nieuwjaarsreceptie en de traditionele nieuwjaarswedstrijd vind komend jaar plaats op zaterdag 5 januari. De nieuwjaarswedstrijd begint om 14 uur, en de receptie zal ongeveer om 15.30 uur beginnen.

Horeca ervaring

We zoeken met name aan de “achterkant” van onze kantine nog een aantal vrijwilligers. We zoeken onder andere een inkoper, een planner en iemand die zich verantwoordelijk wil maken voor de sociale hygiene in de kantine. Meld je svp bij de kantine commissie of bij het bestuur als je interesse hebt.

Prijzen

Zoals jullie wellicht weten gaat de BTW vanaf 1 januari omhoog. Deze verhoging zullen we doorzetten in de prijzen van onze consumpties. De prijs van een flesje bier gaat naar 2,25 euro, fris zal 2 euro kosten en een wijntje gaat naar 2,50 euro. De prijs van de koffie zal gelijk blijven op 1,20 euro.

Enquete tevredenheid

In het begin van het nieuwe jaar zullen we via de KNVB een enquete naar onze leden sturen, waarin jullie kunnen aangeven wat je goed vind en vooral wat je vind dat beter zou moeten. Voor ons als bestuur is dat belangrijke informatie om richting te geven aan de vereniging.

Kantine

De kantine is van 23 december tot 5 januari gesloten.

Als bestuur wensen wij jullie heel fijne feestdagen en een heel goed 2019!