Update Technische Commissie

Even een kort berichtje vanuit de technische commissie over de stand van zaken rondom onze trainers voor seizoen 2016-2017. Zoals eerder gemeld hebben we een flinke uitdaging in het zoeken van trainers voor het 2de elftal, de A1, B1, C1 en een nieuwe hoofd jeugdopleiding.

Waar staan we nu?

We hebben in ieder geval overeenstemming met Job Klootwijk, die doorgaat als trainer van de F1.

We hebben een principe afspraak met Casper Witteveen en Koen Hoijtink als trainers voor de E1 en de D1. Wel moeten we met beide nog een aantal details doorspreken en afspreken. Maar daar komen we zeker uit.

We hebben ondertussen een trainer voor de 2de selectie gevonden, in de persoon van Walter Vrijdag. Walter is een ervaren trainer, afkomstig uit Groenlo. We willen vanuit de TC graag werken met een echte tweede selectie, waardoor we ook het 3de elftal nadrukkelijk betrekken in deze selectie. Hierdoor hopen we ook in de breedte van onze club te werken aan de kwaliteit van onze spelers. Walter zal op zondag het tweede elftal coachen.

We zijn in gesprek met een serieuze kandidaat voor de rol Hoofd Jeugd Opleiding. We verwachten daar de komende weken duidelijkheid over te kunnen geven.

Ook zijn we in gesprek met 2 kandidaten voor de trainerspositie van de A1 en de B1. Ook hier verwachten we de komende weken meer over te kunnen melden.

Tenslotte is de C1 nog een beetje ons zorgenkind. Hier hebben we momenteel nog geen kandidaten gevonden. Het zou erg mooi zijn als we hier een trainer uit onze eigen geledingen voor zouden kunnen vinden. Als je interesse hebt meld je dan bij de technische commissie (voetbaltechnischezaken@vvruurlo.nl). We zijn als TC bereid om hier te investeren in bijvoorbeeld een trainersopleiding.