Programma jubileumfeest VV Ruurlo 90 Jaar

Op 1 april 2022 bestaat Voetbal Vereniging Ruurlo exact 90 jaar, een jubileum welke we willen vieren met alle leden, oud-leden, sponsoren en betrokkenen.

Een groep enthousiaste vrijwilligers is al maanden bezig met de voorbereidingen, met als grote onzekerheid de ontwikkeling van het coronavirus. Dit gaat de goede kant op, dus willen we het programma met jullie delen en hopen we op veel deelname aan alle activiteiten.

Donderdag 31 maart

19:30

Een speciale editie van onze sponsoravond voor sponsoren en Vrienden van Geel Zwart. Hans Kraaij en Thijs Kemperink zullen hun opwachting maken. Het beloofd een mooie show te worden.

Vrijdag 1 april

11:00

Fietstocht voor alle geïnteresseerden.

14:30

Opening tentoonstelling, middels veel oude foto’s en berichten wordt de historie van de vereniging weergegeven. ‘S Middags is er een officiële receptie voor genodigden en oud-leden in de kantine.

19:30

Een groot feest voor leden en oud-leden. De DiscoKings en De Lingo’s zorgen voor de muziek, we verwachten dat de sfeer uitbundig zal zijn nu weer een feestje mogen vieren. Kaarten voor het feest à €5,- kunt u HIER kopen, een consumptie kost 90 cent, als verwijzing naar het jubileum.

Zaterdag 2 april

10:00

Mixtoernooi voor alle jeugdleden van VV Ruurlo waarbij goed wordt gekeken naar de leeftijdscategorie. De kinderen zullen tussen de middag patat en drinken krijgen.

17:00

‘s Avonds mogen de kinderen naar de eredivisie wedstrijd, FC Twente – PSV. De kinderen worden in bussen vervoerd. Per kind wordt een bijdrage van €5,- gevraagd, voor opgave graag melden bij je leider of trainer.

18:30

Op zaterdagavond 2 april speelt Ruurlo 1 een belangrijke competitiewedstrijd tegen Lochem 1. De wedstrijd begint om 18.30 uur. Na afloop draaien de Tijbrekers in de tent en zijn er mooie prijzen te winnen bij het Rad van Fortuin!

Zondag 3 april

11:00

Frühshoppen met De Sleppers staat voor zondag op het programma. Kaarten voor het Frühshoppen koop je HIER. Ook zal er deze ochtend een echt Reurls evenement plaatsvinden: vogelschieten.

Kortom, reserveer in je agenda tijd voor een super gezellig feestweekend van 31 maart t/m 3 april.

We hopen jullie allemaal te zien!