Update grote verloting VV Ruurlo

Zoals velen weten is de verkoop van de loten voor de grote verloting die wordt gehouden door VV Ruurlo in volle gang. De verloting wordt gehouden ten bate van de verbouwing van de kantine, die er inmiddels staat. Er is namelijk nog een aanzienlijk bedrag nodig om de kosten te kunnen dekken die zijn gemaakt met de verbouwing. Op de Facebookpagina van de voetbalvereniging is er al de nodige berichtgeving omtrent de verloting geweest, maar we willen uiteraard ook graag de bezoekers van onze website op de hoogte houden.

Ruim een kwart van de loten is inmiddels verkocht. We willen de kopers van de loten alvast enorm bedanken voor de steun. We moeten echter nog veel loten verkopen om de verloting uiteindelijk door te kunnen laten gaan. Om de verkoop te stimuleren hebben we inmiddels al een aantal acties opgezet, voorafgaand aan de eerste echte trekking op 12 maart. Zo zijn er al een aantal kaarten voor voetbalwedstrijden verloot onder de ‘vroege vogels’ die hun lot al gekocht hebben. Freek Tragter won twee kaarten voor de wedstrijd Feyenoord – FC Twente op 5 februari. Rob Meijer en Vincent Koë wonnen beiden twee kaarten voor de wedstrijd Ajax – ADO Den Haag van 29 januari!

Ook op dit moment loopt er nog een actie! Onder de mensen die voor 13 februari een lot hebben gekocht, verloten we nog eens 2 x 2 kaarten voor de wedstrijd Ajax – FC Twente! Koop je voor 13 februari jouw lot, dan ding ook jij mee naar deze kaarten. Met een lot maak je uiteindelijk tijdens alle vijf trekkingen (zondag 12 maart, donderdag 16 maart, zondag 26 maart, zondag 2 april en zaterdag 8 april) kans op het winnen van prijzen. Hofstede Tweewielers gaf onlangs aan 2 x een Batavus Old Dutch ter beschikking te stellen voor de verloting. Naast deze prijzen zijn er nog vele andere mooie prijzen te winnen. Zo maak je kans op o.a. een Citroën C1, televisies en andere elektonica, ballonvaarten, kookworkshops, gratis winkelen en wasbeurten voor de te winnen auto!