Trekking grote verloting

Op zaterdag 8 april is de trekking van de grote verloting georganiseerd door de voetbalvereniging Ruurlo.

Tot zaterdag 12.00 uur kunnen er nog loten gekocht worden in de kantine van de voetbalvereniging tegen contante betaling. ‘s Middags rond de klok van 3 uur zal de notaris de eerste vier trekkingen verrichten. In totaal zullen er vijf trekkingen plaatsvinden zoals genoemd op de loten, waarbij alle verkochte loten in iedere trekking meedingen naar de te winnen prijzen.  De trekkingen zijn openbaar, iedereen die belangstelling heeft om hierbij aanwezig te zijn is van harte welkom. De bekendmaking van de winnaars zal ‘s avonds tijdens de feestavond gebeuren, waar tevens de laatste trekking, inclusief de hoofdprijs, live wordt gedaan.

De feestavond is vrij toegankelijk voor iedereen boven de 18 jaar, zowel met als zonder lot. De kantine is vanaf 20.30 uur open, de entree is gratis en om middernacht stopt het feest. Op vertoon van een lot ontvangt u 10 consumptiebonnen geschikt om die avond te gebruiken. De uitgifte van de consumptiebonnen vindt vanaf 20.30 uur plaats bij de entree. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om consumptie munten te kopen voor mensen die geen of niet voldoende consumptiebonnen hebben.

De hele avond wordt door een bekende DJ muzikaal ondersteund. De uitreiking van de prijzen zal door de ‘gastheer’ worden gedaan, waarbij aanwezige winnaars een symbolische voucher van de door hen gewonnen prijs zullen ontvangen. De prijzen kunnen op een later tijdstip bij de verschillende leveranciers (sponsoren) worden opgehaald. Alle winnaars worden in de week van 10 april gebeld om ze op te hoogte te stellen van hun gewonnen prijs.

De prijzenpot is door de gulle medewerking van sponsoren tot de rand gevuld. Er zijn meer dan 60 mooie prijzen te winnen. Pak uw kans en koop de komende dagen nog een lot in de kantine, ding mee naar de prijzen, kom naar het feest en steun de voetbalvereniging.