Trainer(s) JO15-1 aangesteld

We hebben als TC overeenstemming bereikt met een trainersduo voor de JO15-1. Deze talentvolle groep verdient een goede trainer, die ze verder weet te ontwikkelen. We hebben Frits van der Worp bereid gevonden als hoofdtrainer van de JO15-1, waarbij Frits geassisteerd zal worden door Koen Hoijtink. Beide zijn natuurlijk zeer bekent binnen de club en hebben ruim voldoende ervaring en kennis.

Koen was van plan te stoppen als trainer, Koen is vele jaren onze trainer geweest van de JO13-1 (voorheen de D1). Frits is komend seizoen ook eindverantwoordelijk voor de JO19-1. We zijn dan ook heel blij dat we een constructie hebben kunnen afspreken waarbij we Koen weten te behouden, de kennis van Frits nog beter kunnen inzetten en een uitstekend trainersduo voor deze talentvolle groep kunnen zetten.

Koen, Frits, veel succes en veel plezier met deze groep voetballers!