Terugblik schoolvoetbaltoernooi 2022

Onder fantastische weeromstandigheden hebben de groepen 7 en 8 van Willibrordus, Kerst Zwart en De Driesprong onderling flink strijd geleverd. De dames van de kantinecommissie en activiteiten commissie zorgden rondom het veld voor een opperbeste sfeer.

De meisjes van de Driesprong wisten de eerste prijs te pakken met 4 overwinningen op een rij.

Bij de jongens was het in de poule spannend tussen Kerst Zwart1 en de Driesprong. Uiteindelijk leverde dit een finale op voor deze beide teams. Hierin bleken de jongens van Kerst Zwart1 de sterksten.

Nog belangrijker dan het winnen was het gezamenlijk strijd leveren op een heerlijk voetbaltoernooi. Blijdschap, teleurstelling, duels, veel strijd en mooie doelpunten zorgden voor een voetbalfeestje. Scheidsrechters Johnny Verheij en Willy Scheper wisten alle wedstrijden binnen de regels te houden.