Sven Voor Ogen Voetbaldagen

Sven voor Ogen voetbaldagen bij VV Ruurlo

Op 24 en 25 augustus is de jeugd van VV Ruurlo volop met voetbal bezig geweest tijdens de Sven voor Ogen voetbaldagen. Een mooie start van het voetbal seizoen.

Op vrijdag is de eerste voetbaldag geopend door de voorzitter Henry Meutstege en Sven Bonsel.De dagen stonden onder leiding van Wouter Schouten. De circuittraining, spandoeken maken en de Champions League wedstrijdjes werden met dank aan de inzet van spelers van het eerste van VV Ruurlo, trainers en leiders in een relaxte sfeer met fantastisch voetbalweer afgewerkt. De dag werd extra leuk door een demonstratie van Brett, Thijs, Christiaan en Ferran, spelers die bij VV Ruurlo begonnen zijn en nu inmiddels bij een betaalde voetbalclub voetballen. Brett en Ferran spelen bij de Graafschap en Christaan en Thijs bij FC Twente.

Het programma van de zaterdag was bestond ook uit een spellencircuit met als extra een penaltycompetitie. Er werden 3 bekers uitgereikt aan verschillende leeftijdscategorieën Finn, Pim en Jimmy mochten de bekers in ontvangst nemen. Het voetbalgedeelte werd afgesloten met de prijsuitreiking, het uitreiken van een aandenken aan deze voetbaldagen en een ijsje van Barbershop NUR. Het evenement werd afgesloten met een barbecue voor alle deelnemers, ouders, broertjes en zusjes.

Kortom: het waren fantastische dagen. Heerlijk voetbalweer met uitzondering van een enkele onweersbui na. Goede begeleiding in een fantastische sfeer: iedereen is een winnaar!
Deze dagen waren niet mogelijk zonder de financiële steun van Sven voor Ogen, Hofstede tweewielers, Scharenborg Beltrum b.v. en Barbershop NUR. We willen hen hiervoor hartelijk bedanken en op naar volgend jaar.