Super Sunday in Ruurlo

Zondag 24 november spelen Ruurlo 1, Ruurlo 2, Ruurlo 3, Ruurlo 4 en Ruurlo 6 een thuiswedstrijd. En Ruurlo 1 speelt zijn wedstrijd tegen streekgenoot Sportclub Lochem. Een mooie gelegenheid om er een feestje van te maken.

Daarom maken we van deze zondag een Klein Oktoberfeestje (ook al is het al November…, moet kunnen toch?). De Tijdbrekers zorgen voor de muzikale omlijsting, en we zullen zorgen voor echte “Deutsche” versnaperingen. En als je toevallig nog een “lederhoze” of “Dirndl jurkje” hebt liggen… trek hem aan!

Wij zien jullie allen op Zondag 24 November!

De wedstrijdbal van Ruurlo 1 – Spcl. Lochem 1 wordt aangeboden door Barbershop Nur!