Stevo JO17-1 – Ruurlo JO17-1

jo17

Opstelling: Jop, Yorn, Jesse, Wout, Laurens, Huub, Stan, Daan F, Emre, Wiebe, Job
Wissels: Bas, Luuk
Vandaag stond er een belangrijke wedstrijd op ons te wachten tegen Stevo als we deze wedstrijd winnen dan sluiten we bij de bovenste teams aan. Dus we moetsten scherp aan de wedstrijd beginnen.
We begonnen goed aan de wedstrijd we geven weinig weg achterin en we creëren zelf de kansen. We hadden met vlagen mooie combinaties over de vleugels alleen wilde de bal er maar niet in. Rond de 31e Minuut gaf Wiebe een steekpass in de ruimte op Stan die alleen op de keeper kwam alleen de bal ging er helaas niet in. Wij waren de bovenliggende partij maar we gingen met 0-0 de rust in.
In de rust afgesproken dat we het veld op de vleugels breder moesten houden. Zodat we via het middenveld een steekpass richting de 16 meter konden geven.
We begonnen de 2e helft sterk waardoor we al snel weer kansen gingen creëren maar, we konden het net maar niet vinden. De verdediging van Stevo hield het achterin goed dicht maar, we creërde in de 56e minuut een aanval over de rechter kant via Stan. Stan gaf de bal voor het doel van Stevo en de verdediging van Stevo kon de bal niet weg krijgen en toen schoot Huub de 0-1 binnen. In de 58e minuut werd Emre gewisseld voor Bas die op de rechtsbuiten kwam te spelen en Stan schoof door naar de spits positie. Na de 0-1 ging Stevo aanvallender voetballen maar Stevo creërde weinig. In de 70e minuut werd Stan gewisseld voor Luuk. Vanaf acherin werd er geopend naar Bas die een actie richting de zestien meter maakte en toen de bal terug legde op Wiebe die de 0-2 binnen schoot in de 76e minuut. Stevo kreeg nog een kans uit een vrije trap de bal viel op de 5 meter en een speler van Stevo kon de bal binnen schieten maar hij miste de bal. Kort er na floot de scheidsrechter de wedstrijd af. We hebben drie belangrijke punten gepakt. Volgende week Avanti thuis.

Huub