STEMMERS BEDANKT!

Woensdag 13 juni j.l. vond de prijsuitreiking plaats van Hart voor de Achterhoek van de Rabobank Noord- en Oost Achterhoek.

Ons sportpark ’t Rikkelder was één van de locaties die door de Rabobank voor de prijsuitreiking was uitgekozen

Ongeveer 100 vertegenwoordigers van diverse verenigingen, stichtingen en instellingen uit Ruurlo en omgeving waren aanwezig om hun prijs in ontvangst te nemen.

Nadat iedereen een enveloppe overhandigd had gekregen, werd het sein gegeven gelijktijdig de enveloppen te openen.

De Stichting (Beheer Sportpark ’t Rikkelder) en de vereniging VV Ruurlo kregen beide een cheque met in totaal een bedrag van € 2.360,31.

Een prachtig resultaat als begin voor de investeringen in een duurzaam sportpark ’t Rikkelder!

We willen alle stemmers op de stichting en de vereniging heel hartelijk bedanken voor hun steun.