Start voorbereiding Ruurlo 1

Op zondag 13 augustus stond de eerste training van Ruurlo 1 op het programma. Hiermee zijn zij gestart aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Ook komend seizoen is Jan Lorsé onze hoofdtrainer. Ruurlo 1 is grotendeels ongewijzigd ten opzichte van de afsluiting van afgelopen seizoen. Een mooie basis om dit seizoen verder te bouwen aan een sterk Ruurlo 1. Naast onze trainer staan Jurgen Verheijen, Geert ter Haar en Bert Stegeman opgesteld als leiders van Ruurlo 1. Esmee Wielinga is komend seizoen wederom de verzorgster. Een mooi en sterk team om verder te bouwen aan sportief succes voor vv Ruurlo.

En dit sportieve succes is al behaald in de eerste krachtmetingen op het Quick toernooi bij Pax in Hengelo. Op vrijdag 18 augustus en zondag 20 augustus heeft Ruurlo 1 daar aan deelgenomen. Op vrijdagavond werd er met 4-2 van Pax 1 gewonnen. Op zondag speelden zij de 2e wedstrijd tegen Keijenburgse Boys. Deze wedstrijd werd gewonnen met 3-2. Een mooie prestatie zo vroeg in het seizoen!

Wil je Ruurlo 1 verder volgen op weg richting de competitie, zet dan onderstaande data in de agenda:

– Zondag 03-9 | 14.00 uur: FC Eibergen 1 – Ruurlo 1 (bekerwedstrijd)

– Dinsdag 05-9 | 20.00 uur: Ruurlo 1 – ZZC’20 (oefenwedstrijd)

– Donderdag 07-9 | 20.00 uur: Ruurlo 1 – Buurse 1 (bekerwedstrijd)

– Zondag 17-9 | 14.00 uur: Ruurlo 1 – SVBV 1 (bekerwedstrijd)

De TC wenst Ruurlo 1 veel succes komend seizoen!