Sponsoren doneren spontaan prijzen!

Nog niet iedereen weet het maar, de VV Ruurlo is een van de verenigingen die actief meedoet aan de KNVB amateurvoetballoterij. De KNVB heeft veel praktische zaken geregeld waardoor het voor de verenigingen veel minder werk is om een goede verloting te organiseren om daarmee wat extra inkomsten te genereren.

Voor de VV Ruurlo een mooie kans om geld in te zamelen voor een jubileumfeest ter ere van het 90 jarig bestaan tijdens het komende voetbalseizoen.

Iedereen kan loten kopen op amateurvoetballoterij en aangeven voor welke club je dit doet, 2 euro van elk verkocht lot gaat naar de club.

Naast de prijzen die door de KNVB beschikbaar zijn gesteld is er ook de mogelijkheid om extra prijzen te verloten. Deze prijzen zijn alleen te winnen door supports van de club die zij steunen. Als VV Ruurlo zijn wij heel blij met de sponsoren, MEVO precision technology, Hampshire, DPC Solutions, Obbink en Gilde van Adviseurs die al extra prijzen hebben gedoneerd.

Dit is goed nieuws voor alle VV Ruurlo fans, de kans om een mooie prijs te winnen is flink gestegen!

Ga naar de website om te zien wat je kunt winnen en namens de VV Ruurlo bedankt voor het kopen van loten.