Scheidsrechters VV Ruurlo in nieuw tenue

Op zaterdag 12 oktober, tijdens de ‘Week van de scheidsrechter’ kregen de senioren scheidsrechters van VV Ruurlo een geheel nieuw tenue – in tweevoud – uitgereikt.

De dames Nanda Kremer en Henrike Lobbes, ouders van voetballers van VV Ruurlo en vrijwilligers bij deze vereniging, maakten vorig jaar de opmerking dat de scheidsrechters ook wel eens nieuw aangekleed mochten worden. Henrike, eigenaar van hotel Avenarius in Ruurlo, gaf aan dat ze daar ook wel aan mee wilde werken.

Vervolgens ging de sponsorcommissie met de directie van Avenarius in overleg, wat resulteerde in een overeenkomst voor sponsoring van de nieuwe kleding. De opdruk van de kleding werd verzorgd door Textieldruk Ruurlo, een van de hoofdsponsors van VV Ruurlo. Om deze prachtige kleding compleet te maken, bood het bestuur aan de bijpassende kousen te leveren.

In een korte toespraak bij de aanbieding van de tenues sprak de voorzitter van VV Ruurlo zijn grote waardering uit voor de fantastische inzet van de scheidsrechters, die voor een belangrijk deel ook het plezier van voetballen tijdens de wedstrijden mee bepalen. Ook bedankte hij de mensen in de thuissituatie van de scheidsrechters die hen de gelegenheid bieden om met plezier het scheidsrechters ‘werk’ te blijven doen; die dank werd benadrukt door het aanbieden van een bos bloemen voor hen. Ook de junioren scheidsrechters zijn in de afgelopen week bedankt voor hun inzet en zij kregen een kleine attentie. (Enige tijd geleden was deze groep scheidsrechters al van nieuwe kleding voorzien, eveneens met sponsoring door Avenarius.)

Tot slot bedankte de voorzitter de directie van hotel Avenarius voor hun bijdrage aan VV Ruurlo op vele fronten en vroeg Henrike om de nieuwe tenues aan de scheidsrechters te overhandigen. Wilt u zelf de nieuwe outfit van onze scheidsrechters bewonderen en genieten van een gezellige, sportieve wedstrijd kom dan op zaterdag of zondag naar het sportpark van VV Ruurlo.