Ruurlo’s voetbalfeest op zaterdag 2 april!

Voetbaltoernooi

Zoals jullie vast al gemerkt hebben, bestaat VV Ruurlo dit jaar 90 jaar. We hebben een aantal hele leuke activiteiten in de planning voor het jubileum weekend waaronder de wedstrijd Twente – PSV in de Grolsch Veste.

Voorafgaand aan deze mooie wedstrijd op 2 april willen we ook op ons eigen terrein een onderling toernooi voor de jeugd organiseren. Denk hierbij aan het format van het Henk Klanderman toernooi. We hebben hier vanzelfsprekend goed gekeken naar de leeftijdsklassen.

We starten om 10:30 met de wedstrijden dus aan jullie het verzoek om 10:00 uur aanwezig te zijn op het voetbalveld. De onderlinge wedstrijden zullen rond 15:00 uur afgelopen zijn.

FC Twente – PSV

Om 15:00 zal iedereen richting huis gestuurd worden om zich op te frissen. Wij zullen daarna met bussen gezamenlijk richting Enschede vertrekken. Wij gaan dan in De Grolsch Veste de wedstrijd FC Twente – PSV bijwonen! De wedstrijd start om 18:45. We hopen rond 22:00 weer in Ruurlo te arriveren. Als je je nog niet heb opgegeven meld je dan snel bij je leider/trainer.

Graag tot dan!

Voor vragen is Robert Reindsen te bereiken op 06-25184743