Ruurlo trainer Robert Grauwde naar PAX

Ruurlo trainer Robert Grauwde maakt komend seizoen de overstap naar 3e klasser PAX uit Hengelo Gld. Daarnaast zal hij als technisch jeugd coordinator aan de slag gaan bij Sc. Westervoort.

De hoofdtrainer die 2 jaar werkzaam was bij de hoofdmacht van Ruurlo (en afgelopen jaar ook als hoofd jeugdopleiding actief was) kijkt terug op een prima periode bij Ruurlo. Robert is in het bezit van het TC1 diploma en was voor dit seizoen vier jaar jeugdtrainer bij B.V.O. De Graafschap en hoofdtrainer bij Groessen.

“Langs deze weg wil ik alle spelers, trainers, staf, bestuur en andere clubmensen enorm bedanken voor de fijne samenwerking. Ik ben Ruurlo dankbaar voor de kans die ik heb gekregen om mijzelf verder te ontwikkelen als trainer en als technisch coordinator. De club heeft een mooie toekomt met een organisatie die staat en faciliteiten die nog beter worden”.