Ruurlo JO17-1 – Bon Boys JO17

Opstelling: Jop, Thijs, Wout, Jesse, Yorn, Daan F, Wiebe, Huub, Stan, Emre, Job.
Wissels: Daan TM, Bas, Ties.

Vandaag een belangrijke wedstrijd om de aansluiting te houden met de bovenste teams.
We kwamen goed gemotiveerd uit de kleedkamer.
Bon Boys begon de wedstrijd door de aftrap te nemen en het was een gelijk opgaande strijd. Rond de 10e minuut creëren we na een steekpaas op Stan de eerste kans op doel maar die wordt helaas niet benut.
Daarna blijven we wel goed aanvallend spelen en proberen nieuwe kansen te creëren. We geven weinig weg en zo gaan we rust in.
In de rust afgesproken om door te zetten en proberen een doelpunt te maken.
In de 2e helft zijn er over en weer weinig kansen op scoren. Tot de 60e minuut waar in de kluts door Bon Boys bijna wordt gescoord maar gelukkig wordt de bal net voor de lijntegengehouden. Rond 70e minuut krijgen we een vrije trap tegen vanaf rechts. De bal wordt goed voorgezet en binnen geknikt door een verdediger van Bon Boys 0-1). We proberen de draad weer op te pakken en zelf ook te scoren. Daan TM en Bas worden ingebracht voor Wout en Emre.
Helaas wil het scoren niet lukken. In de 76e minuut wordt er een diepe bal gespeeld door Bon Boys en Daan ter Maat onderschept deze. Maar door wat geduw en getrek wordt Daan uit balans gebracht en van de bal gezet waardoor Bon Boys de 0-2 maakt. Daan reageert geïrriteerd en krijgt rood. Tot het einde van de wedstrijd gebeurt er verder niet veel, totdat Thijs in de 80e minuut een doorgebroken speler tackelt en ook met rood kan vetrekken. Hierna werd de wedstrijd afgefloten.
Helaas geen punten voor Ruurlo. Volgende week tegen StevoJO17-1 in Geesteren(OV).

Stan.