Ruurlo JO11-1 ongeslagen kampioen!

Vandaag was het dan zover: de JO11-1 is kampioen geworden in de najaarscompetitie 1e klas.

Na 8 overwinningen op rij was het hun helaas vorige week niet gelukt om het kampioenschap binnen te slepen. In een zinderende en spannende wedstrijd uit tegen AZC bleef het wonderbaarlijk genoeg 0-0. Ondanks de vele aanmoedigingen van de meegereisde supporters, lukte het de jongens niet om de bal in het goal te krijgen. Hierdoor kwamen ze 1 punt te kort, met als gevolg dat de confetti en de kinderchampagne onaangetast weer mee terug moesten naar Ruurlo.

Deze week was de herkansing thuis tegen de jongens van SDOUC. In een mooie wedstrijd werd het een verdiende 2-0 overwinning, waardoor het kampioenschap een feit was. Al met al een dik verdiende prijs met 9 overwinningen, 1 gelijkspel, blij vlagen zeer mooi voetbal en een doelsaldo van bijna +50!!!

Na afloop was het groot feest onder de douche, met kinderchampagne en confetti en werden de leiders op een warme douche getrakteerd. Net als het kampioenschap smaakten de aangeboden frikandellen en patatjes in de kantine naar meer 🙂

Jongens proficiat en ga zo door!