Ruurlo 6 is kansloos tegen SVBV 3

Een avond van tevoren hadden de jonge honden van Ruurlo 6 er nog volop vertrouwen in maar nog geen 12 uur later stonden we met lege handen. We mochten onder leiding van scheidsrechter Lodeweges om half 12 aftrappen op veld 2. We hadden maar liefst 6 spelers op de bank zitten, Max, Gijs H, Lucas, Luuk van de Worp, Bram en Nils namen plaats in of naast de dugout. Een sterke bank.

We beginnen redelijk aan de wedstrijd en de eerste tien minuten ging het aardig gelijk op. De beste speler van SVBV waren we beducht voor maar die maakte in de 12e minuut al zijn faam waar door zich goed vrij te lopen en beheerst raak te schieten. Daarna kreeg SVBV weer een beste kans maar Robbe redde bekwaam. Lucas kwam al snel in het veld omdat Milan kampte met steken in de zij.

Rick W. had een goede aktie en schoot hard op goal van een meter of twintig maar helaas ranselde keeper Haaland de bal uit de goal. Siep die in zijn rol als verdedigende middenvelder aardig uit de verf kwam kreeg na een mooie aktie een klein kansje maar kon deze niet verzilveren. Mats mag aanleggen voor een vrije trap, omdat hij laatst tegen Reünie indruk heeft gemaakt met een pegel van afstand zijn de verwachtingen hoog, hoog was het schot wel, hoog in de ballenvanger verdween de bal. Met een 0-1 achterstand zochten we de kleedkamer op. Ondertussen zagen we dat op het veld naast ons de gemoederen aardig verhit raakten. Dat mag van onze competitie en ons team gezegd worden wij hebben meestal wel sportieve wedstrijden. De resultaten zijn nog wat minder maar komt later wel als de heren iets mannelijker zijn geworden en meer op elkaar ingespeeld zijn.

Na rust komen er vijf nieuwe spelers in het veld. Dat gaat eerst aardig goed maar ook scoort nu weer dezelfde speler in de 12e minuut nu van de tweede helft. Robbe zat er nog wel aan maar helaas is het niet voldoende om een doelpunt te voorkomen. Vijf minuten maakt de sterspeler van SVBV zijn derde treffer van de dag, 0-3. Hij is ongrijpbaar, deze speler zou ook niet in SVBV 1 misstaan. Worpie is helaas licht geblesseerd en wordt vervangen door de weer herstelde Milan. SVBV wil meer en test eerst de paal en schiet in de 86e minuut wel raak, 0-4. Jeroen is inmiddels ook weer ingevallen en schiet van grote afstand op goal de bal gaat richting cornervlag. In de laatste minuut wordt het ook nog 0-5. Dit is de eindstand. Helaas geen schijn van kans in een van de mindere wedstrijden van ons. Nu zijn we twee weken vrij en dan mogen we ons opmaken voor weer een derby, dan tegen Sp. Lochem 5. De aftrap op zondag 5 maart is om 11 uur.