Rabobank en VV Ruurlo

Op 4 december hebben Ruud van Dongen namens de Rabobank en Ben Lodeweges, voorzitter van de VV Ruurlo de nieuwe sponsorovereenkomst formeel ondertekend.

De VV Ruurlo is erg blij met de steun van de Rabobank die hiermee onderstreept midden in de samenleving te willen staan. De Rabobank was al enige jaren sponsor van de VV Ruurlo. Begin dit jaar is, na enkele aftastende gesprekken te hebben gevoerd, de sponsorovereenkomst uitgebreid. De interesse van de Rabobank gaat met name uit naar het bevorderen van de sport in de breedste zin van het woord. Inruil voor o.a. reclame uitingen op het park, de website en toernooikrant zal het verhoogde sponsorbedrag ten goede komen aan jeugdactiviteiten en het jaarlijkse internationale jeugdtoernooi tijdens de Pinksterdagen. Namens alle leden en vrienden van de voetbalvereniging wordt de Rabobank bedankt voor haar ondersteuning.