NÚ AANMELDEN RABO COÖPERATIE AVOND 29 SEPT. I.V.M. BEPERKT AANTAL PLAATSEN

RABO COÖPERATIEFONDS:   GEEF JE OP EN STEM  29 SEPTEMBER OP DE VV RUURLO!

De VV Ruurlo dingt samen met andere projecten in de regio mee naar een bijdrage van maximaal € 8.500 uit het Coöperatiefonds van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek. Deze bijdrage is te verdienen door in 7 minuten een spetterende presentatie te geven en hiermee te winnen van de vier mededingers.

We willen deze bijdrage gebruiken voor de bekostiging van de verbouw van ons clublokaal

Het clubgebouw van de VV Ruurlo is na 42 jaar aan renovatie toe.

De hoofdingang wordt verplaatst, de toiletgroep wordt geheel vernieuwd, er komt een invalidentoilet, de bestuurskamer wordt verplaatst, er komt een nieuwe archiefruimte en opslag voor Avonturijn ten behoeve van de buitenschoolse opvang.

Het gebouw biedt ook onderdak voor AED en reanimatiecursussen, rummikubavonden, kaartavonden, schoolvoetbal- en sportdagen en, zoals gezegd,  buitenschoolse opvang.

Voor de renovatie is veel geld nodig en daarom doen we een beroep op het Coöperatiefonds.

Op donderdag 29 september a.s. bepalen de aanwezige leden van de Rabobank welke Berkellandse vereniging met de hoofdprijs gaat strijken.

Locatie: Hof van Eckberge in Eibergen.

DAAROM IS HET VAN BELANG DAT ZOVEEL MOGELIJK RABOBANK LEDEN DIE DE VV RUURLO STEUNEN DAARBIJ AANWEZIG ZIJN.

Belangrijk:  Alleen leden van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek kunnen stemmen!

U kunt eenvoudig gratis lid worden van de Rabobank via onderstaande link:

Attentie

Zoals gezegd dient U  éérst lid te worden van de Rabobank, mocht dat nog niet het geval zijn.

Dat kan via de link:  https://www.rabobank.nl/lokale-bank/noord-en-oost-achterhoek/lidmaatschap

Wacht niet te lang met het aanvragen van het lidmaatschap!

Het duurt minimaal één week vóórdat uw lidmaatschap is geregistreerd en pas daarna kunt u zich aanmelden voor de Coöperatie avond op 29 september a.s. in het Hof van Eckberge in Eibergen.

Om toegelaten te worden tot de Coöperatie-avond moet u zich aanmelden via:   www.stemophetcooperatiefonds.nl

S.v.p. ook aanmelden bij secretaris@vvruurlo.nl voor het gratis busvervoer.

Als u een betaal- en/of spaarrekening heeft bij de Rabobank, bent u niet automatisch lid van de bank.

Daarvoor dient u apart het lidmaatschap aan te vragen.

Wij regelen gratis busvervoer naar het Hof van Eckberge.

Opgeven kan bij secretaris@vvruurlo.nl

Via deze site ontvangt u te zijner tijd nadere informatie (vertrektijd enz.)

DUS: GEEF U OP EN ONDERSTEUN DE VV RUURLO OP DONDERDAG 29 SEPTEMBER A.S.