Ook deze winter een alternatieve kerstactie!

De populaire huis-aan-huis Kerstactie kan dit jaar helaas niet in zijn gebruikelijke vorm doorgaan. Om onze vereniging toch een hart onder de riem te steken, kunt u online deelnemen aan de Kerstactie!

Op deze website staat een link naar de webshop Kerstactie. Hier kunt u de traditionele producten bestellen, waaronder:

• Varkensrollade van 1 kg.
  • Haantje ( vers) van 1.100 gram.
  • Kerststol (600 gram van de banketbakker).
  • Gourmetschotel (4 personen)
  • Kerstchocolaatjes

U kunt ook met korting het gehele pakket bestellen voor € 37,50. Pakketten kunnen uitsluitend in Ruurlo worden bezorgd voor € 3,75 bezorgingskosten.

BESTELLEN: vanaf heden tot en met 10 december a.s. Betalen via IDEAL op de website. Bestellingen kunnen worden opgehaald op zaterdag 18 december a.s. tussen 10.00 en 15.00 uur, parkeerplaats sportpark ‘t Rikkelder aan de Fürstenauerstraat.

De VV Ruurlo hoopt op deze wijze toch nog op een mooie bijdrage voor haar jeugdleden.