OBBINK EN V.V. RUURLO GAAN NIEUWE SPONSOROVEREENKOMST AAN

Obbink, een ster in Electronica, en de v.v. Ruurlo zijn een nieuwe sponsorovereenkomst voor de komende drie jaar aangegaan.

Obbink, met vestigingen in de gehele Achterhoek waaronder in Ruurlo, en v.v. Ruurlo waren al langer sponsorpartners met elkaar maar onlangs hebben beiden een nieuwe overeenkomst afgesloten.

De overeenkomst betreft de jongste voetballertjes van de v.v. Ruurlo, de zogenaamde Voetbalschool, vanaf heden dus de “Obbink Voetbalschool”.

Elke zaterdagmorgen zijn de jongste talenten( 4, 5 en 6 jarigen) van de v.v. Ruurlo actief op het sportcomplex van de v.v. Ruurlo.  Zij gaan strijden om de “Obbink-Cup”.

Jaarlijks zal worden deelgenomen aan een toernooi te organiseren voor de deelnemers aan de Obbink-Cup met omliggende verenigingen waar ook om de “Obbink-Cup” wordt gestreden.

Beide partijen zijn bijzonder ingenomen met deze nieuwe overeenkomst.

Op de foto bekrachtigen Jeroen Kuenenger van Obbink (links) en Ben Lodeweges, voorzitter van de v.v. Ruurlo, met een ferme handdruk de nieuwe overeenkomst.