Nog drie dagen te gaan!

U kunt nog t/m woensdag 6 juni a.s. stemmen op de VV Ruurlo en de Stichting tijdens de actie “Hart voor de Achterhoek” van de Rabobank.

Ons doel: wij willen een “Groene Club” worden.

Daarmee bedoelen we dat we ons energieverbruik willen terugdringen en het liefst zoveel dat we “energieneutraal” worden. Energieneutraal betekent dat we minstens net zoveel energie (gas en stroom) opwekken als we verbruiken.

Waar moeten we dan aan denken: Led-verlichting, zonnepanelen, zonneboilers etc.

Alleen…….we moeten wel eerst investeren en daarom hebben we ons aangemeld bij de Rabobank voor een bijdrage.

Ieder lid van de Rabobank mag vijf stemmen uitbrengen waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde stichting / vereniging.

Dus: geef van de vijf stemmen er twee aan de STICHTING en twee aan de VERENIGING.

U dient hiermee niet alleen onze club maar ook het milieu!

Hartelijk dank voor uw stemmen!