Nieuwjaarswedstrijd & Receptie

Net als in voorgaande jaren, organiseert de voetbalvereniging Ruurlo ook in 2018 haar Nieuwjaars wedstrijd. Tijdens deze wedstrijd neemt het huidige eerste elftal van VV Ruurlo het op tegen een elftal van oud selectie spelers. In 2018 zal deze wedstrijd plaatsvinden op zondag 7 januari.

We hebben er een traditie van gemaakt om de gehele eerste selectie inclusief trainers en begeleiding van 20 jaar geleden te benaderen voor deze traditionele wedstrijd.  Dat wil zeggen dat voor de komende Nieuwjaars wedstrijd we alle selectiespelers, trainer(s) en begeleiding uit het seizoen 1997 – 1998 hebben uitgenodigd. De wedstrijd begint om 14.00 uur, de “oudjes” kunnen wel wat aanmoediging gebruiken, dus komt allen!

Na afloop van de nieuwjaarswedstrijd begint de nieuwjaars receptie om 15.30 uur in onze mooie kantine. Waar we onder het genot van een drankje en een hapje elkaar al het moois voor het nieuwe jaar kunnen wensen.