Nieuwjaarswedstrijd en receptie op zaterdag

Als bestuur hebben we in goed overleg met de organisatie van de nieuwjaarswedstrijd besloten om de jaarlijkse nieuwjaarswedstrijd en de aansluitende nieuwjaarsreceptie dit jaar op zaterdag 5 januari 2019 te organiseren.

De nieuwjaarswedstrijd begint om 14 uur, en wordt gespeeld door de selectie van Ruurlo 1 van 20 jaar geleden tegen de huidige selectie van Ruurlo 1. Het zal prachtig zijn om deze “oude” coryfeeën nog een keer te zien schitteren. Maar ze hebben jullie aanmoediging wel heel hard nodig! Komt dus allen….

Aansluitend hebben we de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie vanaf 15.30 uur in ons mooie clubhuis.