Nieuwe leden voor VVGZ

In de afgelopen periode zijn er zeven nieuwe Vriendinnen Van geel Zwart lid geworden. Daarnaast hebben zich twaalf Vrienden aangemeld.

Binnen de voetbalvereniging vormen we een speciale “Supportersclub” die aanschaf mogelijk maakt van zaken die buiten de reguliere begroting/exploitatie van de club vallen.

Op de jaarlijkse ledenvergadering van de VVGZ besluiten we gezamenlijk waaraan de gelden worden besteed.

Vanuit onze club zijn er in de afgelopen jaren o.a. de volgende zaken gerealiseerd: het TV-circuit, scorebord hoofdveld, overkapping en terras voor de kantine, filmapparatuur t.b.v. wedstrijdanalyse, zitmaaier voor veldonderhoud, speeltoestellen voor de jeugd, etc. etc.

Onlangs zijn we als vrienden naar de wedstrijd De Graafschap – Exselsior geweest en daar samen een fantastische avond gehad.

Onze club telt momenteel ruim 170 leden. Hoe mooi zou het zijn dat we binnenkort het 200elid kunnen inschrijven. Denk of dacht je er al over om ook lid te worden, meld je dan aan. Het aanmeldingsformulier kun je vinden op de website VV Ruurlo onder het kopje “over Ruurlo, downloads, aanmelding VVGZ. Een mailtje aan vvgz@vvruurlo.nl kan natuurlijk ook, we nemen dan contact met je op.