Mooie Speeltuin op het sportpark.

Zoals de meesten wel gezien hebben, staat de speeltuin te stralen op het sportpark!

Vorig jaar oktober heeft de activiteitencommissie een sponsorloop gehouden voor de jeugd van 4 tot en met 13 jaar. Met als doel realisatie speeltuin en een playstation in de kantine.
Vele voetballers hebben zich ingezet om zo veel mogelijk sponsoren te krijgen.

s’Middags voor de opening van onze nieuwe kantine was het zover. Meer dan 90 kinderen hebben zich verzamelt om rondjes op het hoofdveld te rennen. Er was een parcours uitgezet en de meiden van O17-1 stonden langs de kant om te stempelen. Ben Lodeweges was de starter!! Na ruim drie kwartier hadden alle kinderen in verschillende leeftijden hun rondjes gelopen en kon het tellen beginnen. Met dank aan de tel-moeders was dit zo gebeurd. De weken erna gingen de voetballers langs bij hun sponsoren om het verdiende geld op te halen.
Ruim 3000 euro is er opgehaald. Daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op. Het begin van de speeltuin was er.

De Vrienden Van Geel Zwart besloot er 2000 euro bij te doen. De realisatie kon beginnen. Nog voor de kerst was de playstation als goed in gebruik. Zowel de jongste leden als de mannen van Ruurlo 1 voetballen graag op de playstation. Alleen, maar ook met elkaar en als dan de kleinsten winnen!!

De speeltuin heeft even op zich moeten laten wachten maar dan staat er ook wat!! Nog net voor het KST werd de speeltuin geplaatst en er is in dat weekend goed gebruikt van gemaakt. Klimmen, klauteren, zwaaien en koppeltje duikelen.
Een mooi plaatje als je het sportpark op komt lopen of als je langs de lijn staat en de kinderen op de achtergrond hoort spelen.

Wij willen dan ook iedereen Bedanken die op welke manier dan ook, heeft meegeholpen aan het project Speeltuin!

Groet Activiteitencommissie VV Ruurlo