Mooi bedrag van Rabobank

We hebben vandaag een prachtige cheque ontvangen van de Rabobank. De Rabobank doneert jaarlijks via het Rabo Clubsupport een flinke som geld aan verenigingen die zich hebben aangemeld met een concreet bestedingsdoel.

Als VV Ruurlo hebben wij ons aangemeld met de wens om onze kleedkamers te moderniseren. Daar is veel geld voor nodig, en elk bedrag is daarvoor welkom. Voorzitter Henry was dan ook erg blij met de Cheque van 796,13 euro. De cheque werd namens de Rabobank overhandigd door Laurens Stapelbroek, werkzaam bij de Rabobank.

Op de Algemene Leden vergadering van 23 oktober aanstaande zullen we als bestuur en Stichting Sportpark ‘t Rikkelder de eerste plannen tonen. Kom in ieder geval op de ALV!